Veelgestelde vragen

Zit u met een vraag of een probleem? Wij helpen u graag verder. Wellicht is uw vraag al beantwoord in de onderstaande lijst. Zo niet, bel of mail dan naar onze winkel: info@waandersindebroeren.nl of (038) 4215392.


1. ZOEK UW BOEK

Gebruik de zoekfunctie boven in de pagina om snel op een titel of auteur te zoeken.

 


2. UW WINKELWAGENTJE

Wilt u het boek bestellen? Klik op de knop IN WINKELWAGENTJE. U wordt direct doorgestuurd naar de inhoud van uw wagentje.

Voegt u liever nog een ander product aan uw winkelwagentje toe? Klik dan op VERDER WINKELEN. De inhoud van uw winkelwagentje blijft behouden. Om hier terug te keren klikt u op de link rechtsboven in uw scherm.

Met de knop VERWIJDEREN haalt u het product weer uit uw winkelwagentje.

Om af te rekenen klikt u op BESTELLEN. 


3. BESTELLEN

Inloggen

Om uw bestelling af te ronden dient u in te loggen met uw klantgegevens. Als u nog geen klant bij Waanders In de Broeren bent kunt u zich registreren.

Thuisbezorgen of afhalen?

Kies uw betaalmethode. U kunt kiezen voor iDEAL of ophalen en betalen in de boekhandel.

Bestelling bevestigen

Om uw aankoop definitief te maken, klikt u op BEVESTIG MIJN BESTELLING. U ontvangt een bevestiging van uw aankoop in uw mailbox.


HEEFT U NOG VRAGEN?

Onze bestelafdeling helpt u graag verder.

Bel 038 - 421 53 92 of stuur een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

 


Hoe bestel ik een artikel in de webshop?

1. ZOEK EEN ARTIKEL

Met de zoekbalk boven in uw scherm zoekt u snel op artikel, titel, auteur of ISBN.

2. UW WINKELWAGENTJE

Om over te gaan tot bestellen klikt u eerst op IN WINKELWAGENTJE. U wordt direct doorgestuurd naar de inhoud van uw wagentje.

Met de knop VERWIJDEREN haalt u een product weer uit het winkelwagentje.

Wilt u nog meer titels aan het winkelwagentje toevoegen? Klik dan op VERDER WINKELEN. De inhoud van het winkelwagentje blijft behouden terwijl u verder op de site rondkijkt. Om terug te keren naar het winkelwagentje klikt u rechtsboven in het scherm op WINKELWAGENTJE.

Om af te rekenen klikt u op BESTELLEN.

3. BESTELLEN

Uw gegevens

Om uw bestelling af te ronden logt u in met uw e-mailadres en wachtwoord. Uw adresgegevens van uw laatste bestelling worden gebruikt. Heeft u nog geen account? Registreert u zich dan eerst. 

Thuisbezorgen of afhalen?

Kies uw betaalmethode. Kiest u voor thuisbezorgen, dan betaalt u met iDEAL. Kiest u voor afhalen dan betaalt u in de winkel.

Bestelling bevestigen

Om uw aankoop definitief te maken, klikt u op BEVESTIG MIJN BESTELLING. U ontvangt een bevestiging van de aankoop in uw mailbox.

Kan ik een online bestelling afhalen in de winkel?

Ja. U geeft dit aan tijdens het bestellen. Wanneer u voor 22.00 uur bestelt is het artikel (mits voorradig bij de leverancier) de volgende dag af te halen in de winkel.

Kan ik een online bestelling annuleren?

Een eenmaal voltooide bestelling is via onze webshop niet meer terug te draaien. 

end faq

Hoe maak ik een account aan op de website?

Klik rechtsboven in uw beeld op de link ACCOUNT. Onder de invulvelden voor uw inloggegevens klikt u op de link NIEUWE ACCOUNT. U kunt nu uw adresgegevens invullen. Ter bevestiging sturen wij u een e-mail met uw inloggegevens.

Hoe log ik in?

Om direct in te loggen klikt u rechtsboven in uw beeld op de link ACCOUNT. U kunt nu uw e-mailadres en wachtwoord invoeren. Wanneer u boeken bestelt wordt u (indien nog niet ingelogd) ook automatisch gevraagd naar uw inloggegevens

Kan ik naast mijn postadres ook een factuuradres opgeven?

Ja. U kunt tijdens het registreren een bezorgadres én een factuuradres invoeren. Bij het invullen van uw nieuwe accountgegevens vinkt u onder in beeld het betreffende vakje aan. Vul nu uw factuurgegevens in.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Onder de invulvelden voor uw naam en wachtwoord vindt u de knop WACHTWOORD VERGETEN? Klik deze aan, vul uw e-mailadres in en klik op VERZENDEN. U ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met een nieuw wachtwoord.

Waarom heeft Waanders In de Broeren mijn gegevens nodig?

Om uw bestelling op het juiste adres af te leveren hebben wij enkele gegevens van u nodig. U registreert zich eenmalig. In het vervolg kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.

Hoe log ik weer uit?

Rechtsboven in uw scherm klikt u op de link UITLOGGEN. Met name voor openbare computers is het aan te raden om altijd uit te loggen.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Met de link WACHTWOORD WIJZIGEN kunt u een nieuw wachtwoord invullen. U dient ter controle eerst uw oude wachtwoord in te voeren. U ontvangt ter bevestiging een e-mail. → Ik ben mijn oude wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

Klik rechtsboven in uw beeld op de link ACCOUNT. Met de link ACCOUNTGEGEVENS WIJZIGEN kunt u uw persoonlijke gegevens aanpassen.

Hoe wijzig ik mijn factuuradres?

Klik rechtsboven in uw beeld op de link ACCOUNT en vervolgens op ACCOUNTGEGEVENS WIJZIGEN. Onder in beeld vinkt u nu het vakje voor een nieuw factuuradres aan. U kunt nu uw nieuwe factuurgegevens invullen.

end faq

Op welke manieren kan ik betalen?

Voor thuisbezorgen betaalt u met iDEAL. Haalt u uw bestelling af in de winkel? Dan betaalt u ter plaatse contant of met uw pinpas.

Hoe betaal ik met iDEAL?

Met iDEAL betaalt u via uw bank.

Tijdens het bestellen wordt u gevraagd naar de u gewenste betaalmethode.
Voor betaling via internetbankieren klikt u op THUISBEZORGEN en vervolgens op de knop IDEAL.

Vervolgens kiest u uw eigen bank uit de lijst en klikt u op BETAAL. U wordt automatisch doorgesluisd naar de website van uw bank. Hier logt u in met de inloggegevens waarmee u aan uw bank bent verbonden.

U kunt uw betaling nu afronden. De bestelling is pas definitief na voltooiing van de betaling.

Rekent Waanders In de Broeren verzendkosten?

Binnen Nederland:

  • Bestellingen tot € 20,-: € 1,95 verzendkosten
  • Bestellingen boven € 20,-: gratis verzending

Verzending naar het buitenland:altijd € 6,95

Welke bonnen accepteert Waanders In de Broeren?

U kunt bij ons in de winkel betalen met de Nationale Boekenbon, de VVV-cadeaubon, en de Entertainmentbon. Bij online aankopen zijn de bonnen niet te gebruiken.

end faq

Wat is een e-book?

Een e-book is een boek in digitale vorm, dat u online koopt. E-books zijn te lezen op een e-reader (bijvoorbeeld een Kobo eReader Touch™ Edition), maar ook op een computer, tablet of telefoon. Voor ideaal leescomfort is een e-reader het meest geschikt.

Wat is een e-reader?

Een e-reader is een apparaat waarmee u digitale teksten zoals boeken, kranten en tijdschriften kunt lezen. U kunt er honderden tot duizenden boeken op kwijt. U draagt dus met gemak een hele 'boekenkast' met u mee.

Het scherm van een e-reader lijkt op gewoon papier en is daarom veruit het prettigst voor uw ogen. Het vermoeit uw ogen niet door licht, trillingen of spiegeling. Lezen onder de felle zon is daarom geen enkel probleem.

end faq